Tuesday, November 06, 2007

6th Nov

thanks to semua orang yg mengambil berat n memberi semangat dekat aku..aku sayang dekat korang...hehehehe

semalam

-cabut pi tawakar..tawakar x agree utk ganti..ye lar kan..rumah tu dah di handover...sendiri tanggung la
-check supplier door knob dgn tawakar..called supplier dioarang..dpt good price..suruh diaorang hantar 3 door knob to uncle chew...
-cargas gi rumah juru..x jadik balik kg ambik anak2 penakan..uncle chew sanggup tolong psng door knob utk aku..free of charge..alhamdullilah..psng mangga dekat grill tingkap.. terbeli mangga yg kecik la plak..
-cargas ke kulim..singgah kulim hi tec..pass testimonial letter hubby dekat HR FS..
-trus gi pekan serdang... pi pasar mlm..angkut koew teow & bihun goreng, sayur2an, udang n ikan..baru balik rumah mak aku
-layan DVD 10 things or less..


harini (pagi)

-2am...kakak kejut..nak kencing...teman kakak ke toilet
-3am...adik berak lak...boleh sambung tidur lak tu..ikshh..angkat adik masuk toilet..basuh berak...adik boleh pejam mata sambil duduk atas toilet bowl..hebat sungguh adik ni...
-6.20am..bangun n siap2
-7.00am bertolak dari kg and sampai opis 8.40am


mula2 ingat nak cuti 9th Nov ni..sekali ada hal..terpksa mai keja..xpa lah..lagipun cuti aku pun dah tinggai nyawa2 ikan aje...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers