Wednesday, July 08, 2015

Hello

Kembali...yes..kembali menulis...banyak benda nak tulis but then, not sure how to start..1st, maknab dah tak ada..this year aku beraya without maknab..sedih hny Allah yg tahu..tambah2 bila tiba bulan Ramadhan..n then Raya :-( Anyway, hidup mesti diteruskan...aku kerja di new co..actually adik beradik gak la dgn co aku dulu..alhamdulillah di this new co, aku dpt very good position and good salary.kerja agak flexi, bos baguih n team mates mmg semua sekepala..alhamdulillah aku beli rumah..ya..hahaha..ntah keja gila ke hapa but then bulan lepas aku terbekenan satu project, within 1 day aku sign n letak deposit...condo di bukit tambun (alaa...just around 7-10mins dari rumah aku now..muahahaha).still berdoa moga apa yg aku buat tu betoi..ye la, now ekonomi Msia bukan baguih sgt..ntah apa aku nak buat dgn rumah tu bila siap nnt..aku beli bcoz aku rasa aku dah kerja lama gak lepas duduk di rumah for 3 years, tp satu hasil pun tak nmpk..at least now bila beli rumah, ada gak benda yg aku leh nmpk hasil dari aku "bekerja"...dijangka siap ujung 2017..so now tak mau pikiaq panjang2..beli aja dulu..if tak mampu, juai (kalau ada yg nak beli la kan) itu aja for today..banyak keja nak buat as 5pm sharp aku nak cabut

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers