Thursday, January 17, 2019

Buli


Yeap…aku pernah dibuli…dulu aku selalu di buli…mcm2 aku kena…bukan time kecil2 tau, ni time aku dah besar…dari anak 2 sampai la anak 3…lawan? Ada juga time aku “lawan”, tp “lawan” secara berlapik…
Why? Ntah la, maybe sbb  hubby…dia suruh aku bnyk bersabar dgn mengadu pd Allah..percaya pd kuasa Allah SWT…aku selalu nangis dulu bila di “buli”…dulu setiap kali aku tak tahan, aku solat, aku doa……serious aku tak tau apa salah aku…asyik-asyik aku aja yg kena..until 1 day tu, Allah tunjukkan kuasaNya…and pada waktu tu, aku hanyalah sbg seorang penonton…

Dasyat kuasa Allah SWT…satu satu ditarik..semua terjadi dlm masa yg hampir sama….aku? Happy? Surprisingly tak…kesian? Sedih? Ya…….Cuma now dia dah tak relevan dlm hidup aku…and now aku choose to IGNORE and move on…

Thank you Allah...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers