Wednesday, June 24, 2009

2nd day in kl..2nd notes

anak2 dah selamat tidur..even hubby pun dah lena...tinggai aku sorang2 dok layan tenet....in fact hubby tidur paling awai...anak2 tidur lewat sikit as diaorang kena buat homework..yeap...even diaorang ponteng sekolah,but still ada homework...b4 start cuti2 mesia ni, aku dah tepon guru diaorang...bgtau both anak2 aku akan ponteng sekolah for 2 weeks..so aku nak diaorang "dibekalkan" dgn homework for those 2 weeks..xmo la kan dok asyik jalan2 n seronok2 aje,pelajaran dilupakan...aku xmo budak berdua tu ketinggalan nnt...

oh ya..aku dah berjaya reserve 4 tickets utk Transformers esok..di KLCC..10.30am lagi tu..hehehee...hopefully orang x ramai sgt n anak2 xbuat hal dlm panggung tu...lepas layan wayang, maybe trus ke Aquaria...tgk la camnakan...if budak berdua tu boleh tahan....if depa dah restless, bahaya...nnt diaorang buat hal...lg ler aku tensen if diaorang buat hal..kang silap2 aku "bertukar" di KLCC tu...jadik "harimau"..spoil la percutian kali ni...ohhh tidakkk...hehehehee

1 comment:

- tety - said...

hehh sama la ngn aku, kalo nk cuti wikdays, aku kol ticer danial, suh kasik hwork in edbanss kt die... huhuhu

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers