Friday, June 26, 2009

last day in KL(maybe..hehehee)

x beberapa sihat, aku n anak2...penangan berjalan non stop smlm...bermula dgn Transformer di KLCC (best siutttt....dan yg paling best..habis je citer...ramai orang bangun n tepuk tangan..1st time aku alami situasi camni dlm cinema..hehehe)..pastu lunch nasi di kg baru..sedap wehhh..terutama sambal ijau+tempe dia...cicah lak dgn ayam kg goreng...kira 2-2 lunch aku di kg baru mmg x mengeciwakan..cewahhhhh

pas keluar ke kg baru,trus cargas ke shah alam...melawat kiosk takoyaki abang aku...b4 sampai tepon abg wahid...berjumpa di kiosk aje...6piring takoyaki dihabiskan aku n famili..bersama 2 apple juice and also 2 japanese green tea...nyum..nyummm..makan + sembang2 kosong..oh ya...ropa2nya kakak ipar aku kena quarantine di rumah...dia cikgu di sek sec 9 n ada contact dgn budak yg kena H1N1.... so xleh keluar rumah la..ada orang dok monitor..if keluar gak, dpt tangkap,kena denda rm10K....huhuhuuhuu..so today last day kak ana kena quarantine....abg wahid juga kata 1mlm di awana kijal x cukup..at least 2 mlm katanya..hmmmm..akan difikirkan since apartment di cameron for the whole week sudah penuhhh...huhuhuh

pas shah alam,tuju ke ampang lak..ke tmn kosas...jammed x hingat...nasib la...sampai aje di tmn kosas aku trus mandikan anak2...panas wokey..pas diaorang mandi, turn aku lak..huhuhuu...nikmat betoi bila leh mandi ni..hehehehe....pak chaq jamu kitaorang makan yong tau foo...around 9pm++ baru kitaorang keluar dr tmn kosas...singgah sebentar di Jusco Aeon keramat ke wangsa maju..ntah la..aku bukan kenal tempat sgt pung...singgah beli Big Apple donuts (adik asyik nagging nak makan donut) and also sandwich Subway utk hubby...ntah pukui berapa sampai di golden city..masuk aje rumah, trus dummmm...

so pagi ni akan bertolak ke kuantan..b4 check in di swiss garden, akan singgah sebentar di pekan kuantan utk angkut anak saudara aku, si f*qa bersama...plan after dinner baru nak hantar dia balik ke asrama... and aku nak kena carik tempat yg boleh buat quick laundry..baju dah bertimbun giller...baju2 yg aku basuh aritu ambik around 2 hari utk betoi2 kering...huhhh..giller..so this time aku plan nak antar laundry aje le

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers