Wednesday, June 03, 2009

nasib la labu...

adoi..mcm2 yg jadik..nak kena mandi bunga rasanya aku ni..1st bibik buat hal...dia cuba bunuh diri..diminumnya racun anai2 dan juga belalang..nasib baik ada jiran datang menolong(time tu xde sapa2 kat rumah kg)..nasib baik xkiok..kalo tidak glemer la aku laki bini..masuk dlm tibi..compom korang akan kata "ehhhh..aku kenai la pompuan tu"...ehehehe..conclusionnya..mlm itu jugak ageint dtg angkut dia balik...

2nd..ada plak kes H1N1 di HK..fresh lg lak tu..n this time bebudak yg kena...trus sekolah kena tutup for 14days..aku? aku naik takut laaaa...kalo aku n hubby aje..xkisah..main redah aje..ni ada 2 bebudak yg ikut sekali...double adehhhh...pas fikir panjang2 dan juga dalam2..aku n nunu buat keputusan..xjadik pi..cancel..burn 3K...hopefully Ud*r* Travel boleh leh refund sikit duit kami..if not..terima aje la dgn seadanya...nasib la labu..

so now, aku n nunu tgh perah otak..nak gi mana instead..alang2 cuti dah approve(bukan aku ler..aku dah sentiasa cuti pas 19june ni) so better gi j jalan2..paling utama, akan ke genting highland for at least 2d1n..ini utk bebudak..utk mak n bapak budak?..either

1)gi Bandung and or Jakarta
2)gi Kuching
3)gi Pahang,Terangganu n Kelantan (ni hubby punya suggestion)

or

4)duduk diam2 aje la kat rumah....

wakakakaa..ketawa dlm kesedihan...frust wokey..tp nak buat camna kan..

2 comments:

aku said...

ti, ko x rasa ke byk halangan nak ke HK tu..?
kalau org tuo tuo kata...ada yg x kena
sejak ko citer kat aku memula ko nak ke sana
dah byk kali ko sekjap JADI...kejap x JADI
hehhehe..
kalau aku...x g dah kott...

rina said...

so kompem kensellah ek...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers