Monday, February 21, 2011

trip to QB

okay...aku tau kalo mak aku tau,kompom bernanah telinga aku kena leter..tp nak buat camnakan..dah dasar takleh duduk diam n also suka berjalan..so kitaorang tlah mengukur QB semalam..tp kitaorang keluar awai..sbb xmo bersesak-sesak di QB..by 10am++ kitaorang dah smpai QB..memula igt nak breakfast di Subway but then Subway QB mcm xde breakfast set (mcm yg kitaorang selalu makan di autocity) so kitaorang gi Oldtown instead..pas kenyang baru start mengukur..1st pit stop kedai game...memula igt nak survey aje menan for budak2 but then trus terbeli (dah lama diaorang minta..mayb 1yr++ already)..seorang nak nintendo ds lite n sorang lagi nak psp go..lps fikir punya fikir,tepon sana sini, hubby ambik keputusan utk beli..at least dgn adanya game set ni bebudak tak akan kacau aku..ye ler,semenjak ada baby,langkah aku mmg limited..malas nak gerak selalu..berjam-jam gak dihabiskan di kedai game

pas tu,kitaorang gi kedai baby plak..spt biasa,memula igt nak survey aje stroller utk baby but then,lps tgk ada yg berkenan n harga pun within budget,trus beli..this stroller adalah hasil tajaan geng MJ n also kak ina aku..eventhough this stroller quite bulky,bila tutup agak besar but then mmg comfortable ler..nak tutup n buka senang n at same time,handling pun smooth..oh ya,amatlah ringan stroller ni..lgpun kalo nak yg kecik n comei lote,aku dah ada maclaren volo kat rumah tu..so apa lagi,angkutttt..

lps membeli semua tgk jam dah nearly 2pm..adehhh..weekly maid akan dtg at 2:30pm n MIL pun akan dtg ke rumah around 3pm...at same time,orang pun makin ramai dlm QB tu,so kitaorang trus cargas balik :-)


abah n anak2 dara di kedai game..aku xmasuk campur sbb seriously aku xminat benda2 camni..


Graco Citisport EDT stroller..thanks yer MJs n kak ina..ada lebih lagi duit tu,so aku igt nak beli toys utk baby nnt..


ibu n baby..disbbkan aku still dlm pantang,so aku jln2 pakai sport shoes yer..since kena pakai 'toskin'...hehehehe


baby khadeeja enjoy sungguh bila jalan2 di QB..mata terbeliak aje tgk kiri kanan..ntah apa yg dia nmpk or fikir pun aku xtau la..but yg aku tau,balik aje rumah,dia jadik restless..pas mandi ptg trus tido..bangun tido just utk minum susu or tukar diaper aje..then tido balik...maybe sbb letih kot n too many info nak kena process dlm otak :-)

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers