Tuesday, April 15, 2008

caca merba

Semalam around 8pm aku sefamili ‘melawat’ tesco penang….bukan shopping pun..just bagi peluang anak2 bermain di playground tesco..lepas diaorang penat bermain, kami trus menuju ke Sg Ara..melawat FIL…dah lama aku x jumpa FIL…ada dekat 1 month kot?..ntah la..but rasanya dah lama giller..terasa rindu la plak…hehehehehe…tapi kejab aje pun as anak2 mengamuk nak jumpa ‘muiz’…nak gi rumah tok cik bermain dgn Muiz…rumah Chik (emak saudara hubby) dekat aje dgn rumah PIL..satu tempat just diff. block aje..

around 10++ kami cargas ke rumah Chik…lama gak bersembang semalam (hampir 12pm baru kami sampai di rumah Juru)…bercerita, bergossip dan juga sempat membuat plan utk makan2 di bulan May ni. …sambil tu aku sempat le menjual ‘PM” dekat Chik....actually xde le niat pun..but hubby yg mulakan….bercerita psl keja sampingan yg aku buat now n then Chik seems interested..x sangka kan?..but so far dlm 1 month aku dok buat keja ni, memang agak senang la nak membuat sales..semua orang tau apa itu PM,yakin dgn PM and Alhamdulillah..sales aku dah mencecah 60K now…dlm tangan aku now ada 10 orang nama potential client yg aku dpt masa buka counter di SP aritu n until now aku x dpt peluang nak contact diaorang lagi..insyallah aku akan try contact diaorang masa weekend ni…

pagi tadi aku terlewat bangun..tp masih sempat keluar breakfast bersama anak2 di McD juru… tp aku x sempat nak kemas bilik n cuci botol susu anak2 (thanks yer sayang…fortunately u cuti arini…hehehehe)..around 9am baru aku sampai opis arini…nak buat keja..ada problem sikit dgn this week ASCP plan..ntah apa probs dgn system minggu ni..so now aku just menjadi penunggu di cubicle aku ni..until diaorang dpt resolution..so for the time being…aku free…boleh ler mengupdate blog n also surfing internet..hehehehe

1 comment:

CT@mamaLuqmanTiara said...

wah!!tngh lek la skang ye...leh la update blog...
tul la yati skang bole dikatakan semo org tau pasal PM ni...kawan² aku kat sini pun tngh menanti aku pass exam tu...
hopefully pasni aku pun on track cam hg juga...
hang kan rajin....kui...kui..kui...

yati plan tu tangguh kejap ye...ada hal minggu ni...apa² nnt aku msg k....

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers