Friday, April 18, 2008

i need a break..

arini aku cabut awai..ada dinner di convention center sunway carnival ke apa ntah..malas nak pi but then since dah 'sain'..terpaksa gi gak..kalo tidak kena bayar duit...huh..better aku gi..tunjuk muka pastu cabut le lepas 1-2 jam..kalo boring la kan...if not..duduk aje sambil mengisi perut..:-)

actually aku plan nak gi cameron weekend ni..sekali saudara aku nak berjumpa esok..dia duduk di labuan n just now dia call aku...tny psl aku n PM...dia nak tahu lebih lanjut ttg PM since kebetulan dia ada di Kedah ni..so esok time lunch dia akan ke rumah mak aku di kg..nampak gaya terpaksa KIV la plan aku nak ke cameron..luckilly x book hotel lagi...tp..tp...aku really need a 'break' now...depressed semacam aje..gi pangkor aritu bukannya leh menenangkan jiwa n raga..lagi tambah pressure ada la...xleh rilex langsung...

waaaaaaaaa....

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers