Tuesday, April 08, 2008

leganyaaaaa...

Baru aje 1 to 1 dgn boss ‘tersayang’..huhhh..lega rasa segala beban di bahu dan jugak kepala..aku tunjuk dia ‘surat’ yg aku plan nak kasi last week and then aku x jadik setelah dgr desas desus sana sini (gossip bas kilang)…rugi oooi..dah 8 tahun lebih aku keja sini…hehehee..

tp aku kata kat dia..it will be either end of this year or next year sbb anak sulung aku dah nak masuk std 1 tahun 2010…lagi satu, aku pun nak juga tambah ahli keluarga..but dgn condition right now, mmg aku xleh…..tadi dgn rasminya, aku telah lepaskan segala ‘project2’ yg di letakkan atas bahu aku..now aku just need to concentrate utk daily task aku aje……yg penting keja aku flexible, xde project2 yg menyusahkan kepala otak yg mana melimitkan time aku tuk famili dan juga PM (hehehehehe)..aku pun dah cakap dekat dia..if hubby aku keja..aku akan masuk opis lambat (sbb daycare anak2 aku around 7.45 baru buka..so aku akan sampai opis around 8.45 or 9.00..depends on traffic condition) n 5 sharp aku kena cabut….aku x kisah kalo xde increment ke apa..yg penting famili no 1 and if aku keja di sini, gaji tetap jalan tiap2 bulan…:-)

Leganyaaaaaaa…..

4 comments:

Anonymous said...

bijak!bijak!

iamja77 said...

3sya dah ok ker? cemana tonsil dia? sian dia....

makcik.. bila nak mai kl? heheheh.

waa bestnya bila bos dah cakap camtu. lega!!!

aku said...

huii...otai mngamuk...
siap kasi time kat boss plak..
bile nak masuk keje...bile nak balik...

jd, x kasi lagi le surat yg ang dok karang dr las week tu.?

mmm...gossip bas kilang tu...VR ke..
tunggu le...rugi klu blah mcm tu je

Anonymous said...

rozie,
hehehee..

ja,
alhamdulillah 3sya dah ok..temp. dia dah stabil...friday ni nak kena buat follow up check up dekat Pantai lagi...

KL aku kena tunggu time laki aku cuti..this weekend dia keja..tgk2 la next weekend plak...

farah,
aku dah kasi la..tp aku tunjuk aje kat dia..pastu aku kata aku xjadik resign sbb gossip bas kilang tu...yeap..gossip bas kilang tu psl VR la..rugi plak kalo x tunggu...tp boss kata xde VR sbb mgmt dah get ready awai2...so aku kata kalo xde VR then aku x jadik tunggu la, better aku resign..pastu boss kata tunggu dulu la..mmg mgmt kata depa dah ready...but xde sapa tahu what going to happen in future...hehehehe

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers