Monday, June 16, 2008

aku ttp di sini

Banyak..banyak..sesungguhnya banyak sungguh benda yg berlaku..kadang2 tu sampai x bernafas aku dibuatnya…yg latest, hubby baru called…rumah jiran aku awai pagi tadi (around 4am) ada orang cuba nak ‘masuk’..habis terkopak ‘telinga’ pintu sliding depa…pastu jiran lorong belakang pun sama..huhuhuu…seriau ok…dah la hubby on night shift bulan ni…now aku just bertawakal pd Allah dan juga tumpang berani dgn ADT…

Satu lagi..now aku dlm dilemma..ada orang tny aku whether aku sanggup terima perubahan..something yg mana environment dia totally different dgn apa yg aku ada sekrang….xtahu la lebih baik or not but aku rasa flexibility no longer there la..ada tu ada...but ada procedure yg kena ikut…huhhuhuu....tp sanggup ke aku ubah cara hidup aku sekrang? ‘orang’ tu bagi aku kebenaran utk balik berfikir dan juga discuss dgn hubby n then aku kena bgtau keputusan aku by this week…adoi la…aku pun xtau…until now aku x boleh nak buat keputusan lagi…rasa mcm berbelah bagi…ok..x ok…ok…x ok..ok..x ok..last2 KO…wakakakaa…

Ntah la…aku dah pening…..malas la plak nak fikir banyak2…

1 comment:

aku said...

oittt...dpt keje baru dah ke?
ehhehhe
kalu yea...mmg susah kan...sbb kita dah biasa ngan enviroment kat tmpat keje skang
okay la tu
heheheee...pepandai je aku teka

uiitt.... 2malam cungkil 2 umah...u better behave le..
yg penting nyawa...bukan harta..
anak-anak tu....
bukan nak takutkan ang...
tp tu ler...susah...beli umah bebesar...
asyik kena intai ngan org jahat ler...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers