Monday, June 30, 2008

KL

Seperti biasa, hari pertama keja lepas bercuti mmg le memenatkan…

1) aku sampai juru around 7pm semalam..sampai aje di rumah… trus start cuci and mop lantai satu rumah (rumah berhabuk laaa)..aku in charge tingkat bawah meanwhile hubby in charge tingkat atas..
2) penat mendobi…waaaa..banyak sungguh baju nak kena basuh…tu pun x habis lagi..akan continue ptg ni after balik keja
3) email opis bertimbun timbun..tensen makcik wokey…

Overall, walaupun penat, tp happy le gi KL kali ni..amat berbaloi (nyeh..nyehh..nyehhh)….boleh jumpa kengkawan aku dan semestinya leh gomoi si arya….sempat plak tu gi rumah pak chaq hubby n also abang wahid aku…then leh berjumpa dan bersembang dgn geng2 hubby…lama sungguh x jumpa diaorang..and seblm check out on Sunday tu..time breakfast kat hotel,kakak aku plak ‘terjengui’..rupa2nya dia dtg KL utk melawat besan dia yg sakit..sempat bersembang-sembang kejab dgn kakak aku tu….

dan yg paling penting, trip KL kali ni aku dpt 2 hadiah dari hubby…tak sangka leh dpt 2-2 dlm bulan ni..ingatkan nak kena tunggu 2-3 bulan dulu or maybe dpt satu dulu and the next one bulan depan……thanks yer dear…and tak lupa to dayu n nunu…dgn ucapan “weeeeeeiiiii…aku puasss gilllerrrrr..n jgn lupa yer mms gambar2 apa yg korang ada dekat aku lagi...”……

jgn marah yer sayang..heheheeee

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers