Tuesday, April 28, 2009

langkawi pt 1

fuyooo..langkawi sudah banyak berubah sekarang..seriously..ye ler..kali terakhir aku jejak kaki di situ pun 7 tahun lepas...mula2 tu eksyen la kan, kengkonon tahu jalan semua, sekali terbabas..wakakakaka

actually kan, mmg xde niat nak ke langkawi pun..even waktu bangun pagi ahad tu, xpe plan apa apa pun..hubby siap keluar rumah,tapau breakfast semua..aku sibuk dok tepon and sms farah as aku janji nak jumpa dia aritu..sekali around 10am tu, aku sajer jer menggatai kacau hubby..tny dia apa plan utk aritu..so dia kata kita check in aje la kat penang, dgn alasan next day(monday) leh dia pi buat keta dia..ok la kan..so aku surt le tenet carik hotel..xde yg menarik..sekali terkeluar di mulut "ehh..langkawi banyak lg hotel yg available utk arini"..trus hubby kata ON..mcm xcaya aje..banyak kali gak la aku confirm dg hubby...betoi ke ni?..dia kata OK..kita hentam aje..xyah book hotel n xyah book keta sewa.so 10mins to 11am, kami anak branak cargas keluar dr rumah..xbawa banyak barang pun..travel 'light'..aku satu beg galas, hubby satu beg galas (beg notebook dia aje) n satu beg plastik yg diisi dgn baju mandi+peralatan main air utk bebudak...giller kan?...hehehehee

2 comments:

- tety - said...

hehe syok gak tuh skali skala main terjah jek... baru la adventure sket...

yati abdul said...

tu la tety...tapi yg xbest bila balik rumah,poket hampir kosong...wakakaka...since xde berbudget/unplan, habis semua terbabas...hehehe

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers