Sunday, April 05, 2009

utk di sewa

aku di mcd autocity ni..baru lepas tunjuk rumah dan juga beramah mesra dgn orang yg nak sewa rumah...dia dah berkenan n nak move in middle of this month..just dia n bini..anak duduk dgn famili di ipoh..so after this aku nak kena angkut baju2 n segala dokumen2 aku dari rumah juru..aku sewakan semua sekali..termasuk brg2...rate ok la,xde tinggi mana pun..but at least dpt le duit sikit bulan2 n ada gak orang jaga rumah tu..ok..got to go now..nak carik fridge utk rumah juru...

2 comments:

rina said...

x sempat nk g golek2 kt umah juru hang...

yati abdul said...

rina..maybe sempat kot...aku n laki ada 2nd thought plak...mcm cepat sgt...ntah la..silap2 just perelokkan rumah tu, tambah apa2 yg patut n just buat homestay...rasa sayang plak nak bagi orang asing dok rumah tu lama-lama..kalo short stay maybe ok la kan...ntah la

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers