Saturday, April 11, 2009

mengurut..

baru balik dari mengurut dan juga perbetulkan kedudukan rahim...masa mengurut si bidan tegur...rahim aku membengkak..terutama sebelah kiri..patut la perut aku buncit semacam aje..mmg sakit bila dia sentuh, lepas urut 3-4x kat area tu, baru ilang sakit...urat duduk x betoi...ye ler..dah lama aku xmengurut ni..pastu bidan tny..suka makan gulai nangka ka? huhhh..mmg kegemaran aku no 1...dia kata lepas ni jgn sentuh dah..termasuk rebung...huhuhu..boleh ke aku tahan godaan gulai nangka pas ni?waaaa..

4 comments:

iamja77 said...

gulai nangka.. sedapnya. Tapi nangka angin kan. Aku pun takleh makan benda berangin skrang.. hhuhuhuhu.

yati abdul said...

tu la ja..nangka berangin...rebung pun..mak aku siap suruh berpantang at least 1 year..adehhhh...kalah orang tgh pregnant or baru bersalin...huhuhu

rozie said...

angin tu..betul tu apa yang mak hang kata..tapi aku memang tak makan pun both of it..

nunu said...

aku pun dah lama tak gi mengurut...kene betulkan gak nie...kekdg rasa sakit kat bhgn rahim tu...isk isk isk...susahkan ...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers