Wednesday, July 29, 2009

hijau segar di dlm rumah

aku n hubby suka letak pokok2 hidup dlm rumah..kitaorang rasa lebih 'sejuk' n 'segar' bila ada hijau yg asli n fresh di dlm rumah...

ni aku beli di giant..aku letak di ruang tamu(atas rak buku) or kadang2 atas meja makan..ikut mood aku..hehehe...

yg ni aku letak di dapur..

pokok2 ni dah lama aku beli..since last year b4 aku pindah balik kg....masa duduk di kg dulu,aku kesian tgk pokok2 ni dlm rumah, so aku pindahkan keluar rumah..dgn harapan kalo hujan,leh le depa minum air kan..nak harapkan aku...mau sebulan 1x aje diaorang minum...bad move wokey..habis rosak daun2nya..nasib baik le xmati....now aku dah masukkan blk dlm rumah..trus nmpk ok sikit pokok2 tu..huhuhu

1 comment:

- tety - said...

ku lihat hijau...... sejuk mata mandang....

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers