Wednesday, July 22, 2009

wooo..wooo..wooooitt

-akan berada di kg until friday..
-bukan senang jd SAHM ni..berat aku turun 2kg since dpt title tu..n best bila leh jaga anak2 sendiri..tp xbest le bila dgr kawan2 bercerita psl gaji dioarang...beli itu ini....jeles wokey..
-esok ada lunch date dgn geng C..masa utk bersosial..
-hubby kata nak gi menebas friday ni,5pm di bertam..rasa cam nak ikut aja..wan,ko ada dirumah dak friday ni?
-selasa depan ada lunch date dgn geng A di QB..thanks in advance yer rodzi..
-oh ya..carnival di SP ada promotion..rega ticket just rm5 aja on monday,tuesday n thursday...normal price rm22....ada sapa2 nak bawa famili gi main air? Jom gi sekaali nak?

3 comments:

Anonymous said...

ada, ada dipersilakanlah yati, hang nak mai waktu bila? Pagi ke petang? Aku bleh sedia apa yg TAK patut haha...

Yang SP carnival tu bestla, jom?? aku penah pegi 3x.. rega promo gila murahh

Wan said...

tak perasan, ok 5 pm ok aku siap baking pagi.

-:- said...

weihh
bile ni nak p..?
ramai ke?

mcm nak follow je
tp aku kan pemalu...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers