Wednesday, July 15, 2009

Sari



bibik baru toknab..ini ler sebabnya aku duduk seharian di imigresen semalam..letih wokey..keluar dr rumah around 7.30am...and 3.30pm baru sampai kg..hopefully she is 'the one' for tok nab..and bcoz of her, aku n famili dah officially pindah balik ke juru..so plan aku pasni, lepas hantar anak2 ke sekolah, aku akan balik ke kg..temankan mak nab aku tu..by 1.30pm baru cargas ke kulim utk angkut anak2 balik juru...and bila hubby keja mlm, aku n anak2 akan balik tidur di kg..tgk ler camna..rilex sikit now since aku dah x keja..

so far tok nab amatlah puas hati dgn si Sari..aku tgk pun berkenan..si Sari ni ada ciri2 bibik2 toknab b4 this (bibik Asih n also bibik Senira)..even agent dia pun aku suka...mmg jaga kebajikan maid n also employer..kak liza (si agent) siap dtg hantar Sari sendiri ke kg..survey sana sini..sembang dgn aku, mak aku..tny keja etc...kitaorang siap tawaf rumah kg (luar n dalam) sambil explain expectation kitoarang dekat Sari...last2 dia tny Sari, dia sanggup ke keja dgn toknab..and Sari said yes...lama gak kak liza duduk di kg haritu...after 2days kak liza tepon kg..sembang dgn Sari dan mak aku..alhamdulillah, both Sari & mak aku happy...that why kitaorang proceed ke imigresen semalam utk register semua..

seriously aku rasa amat2 la lega sekarang ni..rasa mcm x percaya pun ada gak..hehehehee....hopefully xde pe pe masalah dah le lepas ni...

Aminnnnn.....

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers