Monday, September 21, 2009

citer ujung2 ramadhan n also awal syawal

best..best..best..4hari berturut-turut keluar awai pagi dari rumah n lewat mlm baru smpai juru..jumpa saudara mara n bershopping..oh ya,kakak berjaya posa penuh 3 hari tahun ni..1st ramadhan,pastu pertengahan ramadhan n last ramadhan..yg hari terakhir tu dia posa xnpa bersahur...salah aku ler..mana aku tahu dia nak posa..lagipun hari terakhir tu aku terlewat bangun 4 sahur...biasala kan..hari last..hehehehe
Hari pertama raya aku n famili beraya di serdang n harini kitaorang beraya di sg ara...banyak rumah yg diatur...n yg best tu,esok saudara mara hubby dah berpakat nak serbu rumah juru esok ptg/mlm...huhuhu..nasib baik chik sudi goreng bihun n MIL lak akan bawa nasi himpit+kuah kacang..esok aku n hubby akan concentrate utk sediakan minuman,buah2an n also bbq...plan nak buat bbq ayam,ikan,sausages,udang n maybe ketam...mmg havoc...unplan..so now aku dirumah,mengemas n menyusun apa yg ptut meanwhile hubby lak ada di care4,membeli peralatan n segala benda yg diperlukan utk mlm esok....so kepada sesiapa yg berada di kawasan juru/autocity esok ptg/mlm, jemput la singgah yer...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers