Wednesday, September 16, 2009

terbang di awangan..

adoi..rasa spt brda di awang2an..semalam around 2am++ baru aku tidur..pastu 5am bangun utk masak 4 sahur..after subuh baru aku tidur..nasib baik hubby ada..boleh la dia tolong siapkan n also hantarkan anak2 ke sekolah..and boleh ler aku smbg tidur...tp after this aku kena ke tesco kejab..nak beli barang2 dapur...then trus ke kulim utk ambik anak2...camtu la kehidupan aku sekarang...letih lagi dr keja opis tau..secara fizikal ler...kalo keja opis selalunya aku letih bcoz pressure keja..secara mental...n balik rumah ada alasan gak le xleh buat keja rumah sbb keletihan...now? Xde alasan beb..orang igt once ko dah xkeja..ko just goyang kaki..so rumah ko mesti le dlm keadaan tip top...begitu gak dgn anak2 dan juga suami ko....weiii..salah la..duduk rumah lg letih...aku dah hilang bnyk kg gak since xbekerja...setiap hari pasti keluar peluh punya...tp satu ler..aku rasa puas sekarang...aku boleh atur rumah dan juga kehidupan aku serta famili ikut cara yg aku suka..n aku rasa mak aku di kg pun bertambah happy since aku xkeja..bgtu juga dgn anak2 dan juga hubby...

1 comment:

asma said...

yati, selamat hari raya aidilfitri utk yati sekeluarga. maaf zahir batin.

rajin sungguh yati masak2 sejak jadi orang rumah ni. asma bantai je..semua simple2. tak penah try buat tepung pelita heheheh.

ps: takziah atas kehilangan baby. semoga ada rezki lagi.

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers