Friday, September 18, 2009

salam aidilfitri

Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir dan Batin utk semua..

korang sure exited giller sbb nak balik kg dah kan..aku ni aje..ntah ler..maybe sbb kg aku n hubby dekat2 aje..so xde ler excited mana pun..kesiannnn..cuma yg aku seronok sbb hubby dah start cuti arini..semalam his last day keja malam n lagi 2 minggu baru dia masuk keja balik (day shift)..

plan harini nak berbuka puasa dirumah mertua..actually aku dah siap plan menu berbuka di rumah harini..aku nak masak siakap bakar,sotong goreng tepung dan sayur campur...kuih xde lagi...ye ler..dah 2 hari berturut-turut aku berbuka sorang2..berbuka ikut dan aje..apa yg ada just ngap aje....so harini plan nak masak special sikit ler since ada hubby..but then kesian la plak kat hubby..sepanjang bulan posa ni baru 1 or 2 kali aje dia berbuka dgn mak dia..so what i plan to do is bakar ikan siakap di rumah siap2 n bawa pegi rumah mertua petang ni..berbuka ramai2..sure best kan?

esok maybe balik kg aku plak..berbuka dgn mak nab..raya? seriously xde plan lagi..xtau nak raya di mana dulu...semuanya bergantung pd keadaan..tgk ler rumah mana yg xramai orang..cthnya kalo kat kg aku,ramai balik raya ke 2..so kami aku beraya dgn mak nab dulu la..kesian la plak mak aku tu kalo rumah kg yg besar tu xramai orang on hari raya pertama..tp kalo ramai abang2 n kakak2 aku balik pd raya pertama, then aku n famili akan beraya di penang dulu..the next day baru balik ke serdang..

ok lah..selamat hari raya aidilfitri utk semua..kalo aku ada silap n salah..tersalah tulis ke,tersalah cakap ke..apa aje ler yg membuatkan korang terasa or tersentap...harap ler dimaafkan..biasa la..aku ni kan hanya manusia biasa...pd yg nak balik kg tu..have a safe journey...bawa keta elok2..kalo letih or tgk tok laki korang letih, berhenti le berehat kejab..biar ler sampai lewat sikit...yg penting selamat sampai....betoi dak?

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers