Wednesday, March 19, 2008

accident

accident la plak..adoi laaa..buntot viva aku kena 'cium' dek lori tanah masa depan tol bridge semalam...salah aku jugak...hasilnya, aku xde transport for this few days..antar keta gi workshop (opt for cash sbb kalo claim insurance may berminggu aku xde keta..susah ooi...n luckilly co lori tu sanggup bayar separuh)..

aku keluar awai semalam as aku ada telecon pukui 8pagi...hubby cuti so dia yg uruskan anak2...after accident aku called bos..bgtau aku accident so xleh pi keja...luckilly hubby cuti..so dia tolong aku uruskan semua benda...lepas antar keta kat workshop aku called bos aku lagi..bgtau aku xde transport utk minggu ni..so aku kata ada 2 pilihan..satu aku ambik cuti pd hari rabu n jumaat...or 2, aku keja dari rumah aje...bos aku opt pilihan no 2 (nasib baik as cuti aku pun x banyak dah..nak simpan gak cuti utk aktiviti PM aku)....

arini..aku bangun awai..hubby masuk keja 7pagi....aku sediakan bubur nasi utk bebudak tu...n layan email opis dlm 1 hour...bangun aje budak2 tu..aku pasangkan CERIA..biar diaorang rilex dulu...after mandi semua, aku bagi makan breakfast...tgh aku mandi, cikgu diaorang called...aku dah sms cikgu diaorang semalam..bgtau diaorang x pi school as aku xde transport..so pagi tadi cikgu called..bgtau dia akan ambik and antar diaorang after tadika..at least diaorang boleh belajar gak...lega la sikit..at least sempat la aku mencuci n mengemas apa yg patut di samping settle keja2 opis aku....

okay lah...dah tgh hari ni..nak masak jab..bebudak tu pun baru aje balik...

ta ta

2 comments:

CT@mamaLuqmanTiara said...

patutla reply msg ct pendek je smlm...
loh!!jadi ari selasa ka?kalau kita jadi aritu pun xleh jumpa apa....hehe....takpa...takpa...next time k....
sempatke jumpa member yati time lunch ari selasa tu ?
::ct ada letak link address blog yati kat blog CT takpaka??

Anonymous said...

hehehe CT..sempat..yati minta tolong hubby hantarkan yati :-)

psl link tu..no problem bebeh...hehehee

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers