Wednesday, March 12, 2008

rabu aku

arini hubby cuti (off day)..esok pun sama..hari jumaat baru dia start keja balik..so aku plan esok mlm cabut balik kg..so friday tu aku leh mai keja dgn aman..xyah terkejar-kejar nak balik..selalunya friday bridge jam teruk..last friday, aku terpaksa call hubby, suruh dia balik ambik anak2 dulu b4 gi 'berpoya-poya' di SS as aku stuck depan QB..jammed giller....

lunch tadi aku n kawan melawat EPF..ambik statement..nak melabur dlm PM...hehehee..dah jadik agent..so gunakan segala peluang yg ada...nak harapkan dividen/distribution dari EPF?..huhuu..just around 4-5% aje per year...since gomen dah kasi keluar duit utk invest..better le kita invest..hehehehe

orait..dah jam 5..aku nak cabut..aku nak singgah QB kejab..nak gi Borders..ada benda aku nak beli..

tata...

2 comments:

CT@mamaLuqmanTiara said...

hi yati...kenal tak saya...http://luqmanzafree.fotopages.com

kalau tak keberatan leh tak sms saya,ada hal penting nak dibincangkan...

CT@mamaLuqmanTiara said...

alamak lupa nak kasi no phone lak!!

ni no phone saya k...012-5580858

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers