Friday, March 07, 2008

aku dah pening

Notes for today

-hubby start keja shift next week, luckily this month dia kena keja day shift..lega sikit

-aku sepatutnya ke KL next weekend but since hubby xleh pergi sekali (dia keja la plak)..peluang utk aku ke sana agak tipis..nak minta tukar ke bertam, mcm xde peluang aje..memang ‘kek panas’ betoi la NEW ni..

-aku ada exam esok..wish me luck yer my frens…

-esok pagi aku akan balik kg dulu..utk menunaikan kewajipan aku pd negara J..pastu trus ke penang..exam aku start at 3pm esok..

-mlm ni hubby ada dinner dgn kengkwan dia di SS…celebrate besday si luke ke, matt ke..ntah la aku dah lupa nama mamat tu (terpaksa pi.. si mamat ni memang jaga baik punya si hubby masa hubby gi US aritu)….tinggai le daku sensorang dgn anak2..camna la aku nak study ni wei????

-aku n geng lunch aku dah submit nama utk explorace penang-pangkor…2D1N..11-12th Apr ni…..1st time aku ikut serta aktiviti company..mengejutkan…hahahahahaha

-aku dah buat trial exam 5 kali (self learning)…1 kali fail and 4 kali pass…rasanya ada peluang le kot utk aku lepas esok kan..kan..kan (kes nak sedapkan hati..hehehee)…aku dah malas nak belajar wooi..buka buku..menghafal semua benda....tekan calculator semua ni….ingatkan bila dah keja..xde dah semua benda2 ni..huhuuu..

-chop..chop..kat mana tempat yg aku nak kena pi tuk ambik exam ni yer?

Aku dah pening…

1 comment:

wan said...

Yati exam mende ni?? Good Luck my pren..

ps- cubaan gagal la yati. dia dah sebualt suara cakap tak mo.. isk.. apa nak buat.

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers