Monday, September 22, 2008

beralih angin

Sajer beralih angin,,tukar add blog…aku ni sebenarnya x keruan (betoi ke ejaan aku ni???)….aku dok fikir2…betoi ke apa yg aku buat ni…boleh ke aku duduk rumah, jadik ibu mithali..boleh ke aku adjust cara hidup aku…no more jalan2 mcm selalu…kalo yer pun maybe just 1-2 kali setahun aje…takleh dah perabis duit tak tentu pasal…now kena berjimat cermat…kena adjust sana sini..huhuhuu..boleh ke aku ni? …..kalo aku boleh tahan/survive (bukan aku aje, famili pun sama), insyaallah after 2 tahun lagi boleh ler huhahuha balik...hmmmmm..lama gak kan 2 tahun tu???

Tapi dlm dok risau2 tu..seronok la jugak tau…aku dok plan mcm2..nak tanam sayur-sayuran kat rumah juru tu, nak start rajin ke dapur n otak ni siap dok atur dah benda2 yg aku nak masak or try nak masak…cake le,biskut le,benda tu ler..benda ni ler..now aku rajin dok layan channel AFC di Astro…

wakakakakaa…mcm x caya la plak…aku bgtau hubby yg aku dok plan mcm2, termasuk le masak-memasak ni..then aku tny dia..dia rasa berapa lama aku leh tahan…dia kata dia x dpt bayangkan aku buat semua tu…kalo yer pun maybe x tahan lama…cissssss….terbantut hasrat murni aku ittew…

2 comments:

wan said...

aku jua tak percaya, dan rasa ko akan bosang, sebab ko jensi tak reti dok diam.. takpe la yati, ko carik je part time biz, teruskan dgn public mutual hang, at least boleh manage time hang sendiri, jadik boss sendiri.. tu pun aku ras akalu hang buat betul ntah2 tak cukup masa hang nanti... ada betui..?

aku said...

mmmmmmmmmmmmm
leh...
tp starting tu...ibarat mimpi ngeri la kot...

mmmmmmmmm........
shopaholic & workoholic...leh praktis kan di rumah..

shopping brg dapur....basuh baju...jemur baju...lipat baju...kemas baju...

and the new one...ahli mensyuarat tingkap !!!!

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers