Monday, September 08, 2008

dok kg lagi

Aku malas…aku letih dan aku tak punya banyak masa…now sepanjang bulan Ramadhan aku duduk di serdang…ulang alik from serdang to bayan lepas setiap hari keja…letih siuttttt…but then ok la jugak..at least xyah berkejar-kejar nak prepare juadah berbuka n also sahur pun gerenti beres…

Banyak benda berlaku kat famili aku and banyak benda yg akan ‘berlaku’…malas dah aku nak planning2 ni…so now just ikut ajer la whatever yg dah ‘disusunkan’ utk aku…redha aja la kan…yg penting aku n famili happy…

Aminnnnnnnn..

p/s=next week genap 7 tahun usia perkahwinan aku...kejab aje kan masa berlalu...huhuhuu

1 comment:

aku said...

huhhhh
T...aku baca cerita ang ni pun...
memang nampak ang penat sangat le....

penat jugak kena travel from serdang to island everyday
tp tu la....kalau dok kg...xde le ang terkejar nak beli lauk berbuko and sahur kan...

xpe T...kena penat satu perkara...kita senang satu perkara..

jgn pikir sgt...biar is berlalu sendiri...lagi d pikir...lagi serabut....

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers