Wednesday, March 11, 2009

akan ku cuba...

Aku akan cuba...aku nak tgk dulu mcm mana keadaannya bila ada notebook..lagipun semenjak anak2 duduk di daycare ni, makin banyak improvement yg aku nampak dekat diaorang..just now aku akan masuk lewat sikit as kalo boleh aku xmo keluar awai sgt dari kampung..kesian dekat anak2 aku tu...itu jawapan aku

But aku x janji sampai bila..lagipun next year kakak dah masuk darjah 1..sekolah mana kakak nak pergi pun until now aku n hubby xdpt nak confirm lg..kesian la dekat anak2 aku...

oh ya..rumah kg dah ada bibik..but temporary aje..maid kekal akan dtg dlm 1-2 weeks lg..so far aku tgk temp. maid ni not bad la (nama dia cam nama aku siuttt..wakakakaaa)..masa aku bangun pg tadi, dia dah siap sapu rumah n tinggal nak mop aje..itu pun sbb dia xtahu kat mana kitaorang letak mop..dia yg tolong siapkan anak2 pagi tadi..so aku ada extra time utk siapkan diri aku sendiri (sempat la belek muka ni, sapu itu, sapu ini..letak warna2 sikit..huhh..dah lama giller aku x bersiap bila gi keja tau...)..mak aku pun dah kembali happy..ye la...ada orang temankan dia di siang hari..n ada orang utk tolong dia buat keja2 rumah..nak harapkan aku, mlm aje aku available ..tu pun aku xleh cover banyak area..ayam,itik dan kucing dia, mmg aku letak ke tepi..letih bebbb......mak aku prepare breakfast arini..dia masak moi sbb dia tau anak2 aku, especially adik amat le suka makan moi..so arini, aku n anak2 keluar lewat dari rumah..makan n minum dulu di rumah..kalo tidak, kebiasaannya aku n famili akan breakfast di luar aje....

n hari ni aku rasa tenang..damai..bestnya kalo tiap2 hari aku rasa camni..

3 comments:

aku said...

huhuuuu
bibik ko nama yati jugak ker...?

nampak nye mak ko ade 2 anak bongsu ler
huhuuuu

iamja77 said...

Bagus Yati.. senang mak ko kan. "Yati" bibik baru la. Hahahha.

Tapi memang senang ada maid kan. Ringan sikit kerja kita.

Anonymous said...

cehhh...anak2 aku pun dok main lawak dgn aku psl nama bibik baru ni...sabar aje la...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers