Monday, March 16, 2009

keja n cuti

aku keja arini...mmg hari ini dlm sejarah la..by right arini shutdown kat co yg aku keja..but aku ada audit esok..so terpaksa mai opis prepare apa yg patut...

cuti sekolah dah start so aku rasa this whole week aku akan tinggai anak2 di kg...mak aku pun suruh aku tinggaikan aje budak berdua tu..dia kata dah x belajar..why nak hantar gi sekolah 'tidur'?...lagipun bibik dah ada..kasi la can bebudak berdua tu bermain-main dgn sepupu sepapat dan anak2 jiran tetangga...mmg happy giller bebudak berdua tu pagi tadi..si kakak siap habiskan semua homework dia last nite..sbb xmo gi sekolah 'tidur' punya psl...

semalam aku dah sms reservation aku pd LH...insyaallah awai Apr ni nak melawat cameron (hubby kena keja on 1st apr but dia boleh ambik cuti on 2nd apr..legaaa)..3D2N..dah lama giller xjejak cameron ni..rasa cam xlengkap aje hidup aku n famili jika lama x ke cameron..giller ke apa..aku pun xtau..apa2 pun hopefully ada lagi la unit yg available di greenhill resort tu..if xde, ntah la..xmo fikir lagi( xleh perabis duit dah utk duduk hotel now..sbb ada another big plan end of June ni)...so ada sapa2 nak ikut? if dpt greenhill, mmg ada bilik kosong la..to be exact ada 2 bilik kosong lagi...jom laa..tapi weekdays yer...aku plan gi hari khamis 2nd Apr tu n balik sabtu...

huh..nearly 5 already...nak kena stop menulis dah ni...ada keja sikit nak kena settel...ptg ni aku nak gi dating dgn hubby...dia x keja mlm ni..so 5.30 sharp dia akan tunggu aku di kilang C...yihaaaaa

orait...aku chow dulu...

2 comments:

Anonymous said...

aku plan ke penang rabu nih (pestime beb nak jln2 penang). just bitaw je, kang tetiba aku kol ko kot sesat, tak le ko terkezut kan hahhaha... kalo ade rezeki leh jumpa kat memana.

-g

Anonymous said...

alahh...tak leh ikut...CLOSING!!!! waaa...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers