Sunday, March 29, 2009

mee ooohhh meee

arini aku jadik penunggu di imigresen kulim..dari 9am until 12noon..xjadik keja...system offline...last2 aku angkat kaki..tensen wokey..

cuti 1 week dah start n arini ari ke 2 aku bercuti..but aku dah start rasa boring..boleh ke camni? n yg best lg hubby bgtau aku yg dia tersilap tgk calendar..on 2nd Apr nite tu yg dia kena 'serve' bebudak shift A di KLM2, bukan on 1st Apr...adehhh...punah harapan aku utk start berjalan-jalan on 2nd Apr tu..so kami hanya akan ke cameron aje la on 3rd Apr tu..no more bukit merah or lost world tambun....tapi dia janji nak bawa aku gi kuala sepetang selasa ni utk pekena mee udang yg famous ittew...hopefully xde halangan la nnt...huhuhuhhh..ini semua entry di blog rina la punya psl..cuba korang gi sini....terliurrr weeiiiii...

okes la..kalo rajin nnt aku update lg..chiowww..

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers