Tuesday, August 04, 2009

emma demam

emma demam..yeap..jangkit dr hubby rasanya..start dari tekak..pagi semalam waktu mandi,aku suruh dia buangkan kahak..ijau uuu..adeh..but badan still maintain,xpanas semua..so aku just kasi ubat aje la...after isyak rasanya,badan dia start panas..aku sms hubby (hubby dah jadik orang surau kg tok kangar u..hehehehe)..lepas aje hubby balik,kitaorang trus cargas gi klinik...ambik ubat..doc kata merah sikit kat tekak dia n demam xde le teruk sgt..so dpt ler 4jenis ubat termasuk antibiotik..

masa dlm keta on the way balik rumah:

emma: ibu..esok emma cuti kan? emma sakit
ibu: laaa..emma nak cuti ka? awat tak minta cuti dari doctor td? *sajer je nak usik*
emma: doctor bukan teacher...doctor tak boleh bagi cuti...apa la ibu ni


hahahaa..aku pulak yg terkena..

arini emma nampak ok sikit..temp dah stabil just tekak dia aje..aku rasa dia rasa x selesa dekat tekak tu..sbb tu dia batuk style batuk utk legakan tekak tu..alaaa..batuk sekali aje tu..but selalu la....hopefully by tomorrow dia ok ler..if x ok gak, maybe esok pagi aku bawa dia pi pantai..jumpa dr H lak...

2 comments:

- tety - said...

danial kalo sakit tekak aku kasi die makan strepsils tuh... nk suh die minum air susah...

yati abdul said...

ya ka tety? Ok ka budak2 makan strepsils? Aku ada gak stok strepsil ni kat rumah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers