Monday, August 17, 2009

kami di ipoh...

bersiaran dari Impiana Casuarina Ipoh..kitaorang bukan buat apa pun di ipoh ni..just dtg utk check in for 1 nite..alkisahnya,balance duit aku dgn udara travel (trip to HK)masih ada and diaorang xmo return cash kat aku...so aku kena pilih ler nak buat apa dgn total duit yg masih ada ditangan diaorang tu..so aku opt utk 1 nite stay di ipoh..sekali dinner dan juga breakfast utk satu famili..why ipoh? last month hubby buat plan dgn bebudak dia utk serbu tambun lost world..so aku pun opt utk hotel di ipoh..sekali diaorang cancel,sbb risau dek H1N1..since aku xleh cancel dah hotel ni,so datang n duduk aje lor..

ni aku dok tunggu pizza hut delivery..malaih nak keluar..nak order room service,rasa cam xberbaloi..ye ler,malam ni dah nak makan di dlm ni gak and tekak lak terasa nak makan benda luar..since malaih nak keluar,tepon ajo suruh pizza antar terus ke bilik..nasib baik diaorang leh antar..

misi kali ini just dtg,rilex,makan dan tidur..pool pun kitaorang tak pegi..nasib baik dpt bilik yg besar..boleh ler budak2 bermain dgn jayanya tanpa rasa terkongkong di dlm bilik ni..

itu aje le citer aku buat kali ni..kalo rajin aku update lagi..kalo malaih,tunggu ler esok or lusa...hehehe

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers