Tuesday, August 11, 2009

still in juru

pagi td lps antar anak2 gi school,aku trus balik kg..mmg dah plan nak tidur kg mlm ni..smpai aje rumah,mak aku bgtau anak2 abg aku blkg rumah demam panas+sakit tekak..so dia suruh aku balik juru aje,tunggu semua dah sihat baru balik tidur..dia xmo jangkit kat anak2 aku..dah le now musim h1n1 n dgr kata di serdang dah ada kes..adeh..so b4 blk,mak aku bungkuskan lauk for lunch dan juga buah cempedak utk aku buat cucur ptg ni..now dah selamat aku n anal2 di juru..anak2 aku xsempat pun balik kg...pakat bising why xbalik kg..jenuh aku nak explain dekat diaorang td...

2 comments:

wan said...

betul yati, baik berjaga2.. aku skang dah pontengkan luqman kat sekolah. takut la h1n1.. kat Kepala Bata sni dah byk kes sekolah tutup bagai

yati abdul said...

ya ka wan? trisya n emma now dah pakai face mask pi sekolah..pastu aku xttgu dah depa habis makan,mandi n kelas iqra..if ikut normal schedule 2pm baru depa habis kelas..now 11.30am aku dah tercegat depan sekolah depa...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers