Thursday, March 18, 2010

i'm back...

dah lama yea aku tak menulis..ntah pasal apa..dulu rajin sgt..but now mcm pe pe ja..is it bcoz of BB? ye lea, dulu mmg rajin aku buka netbook ni but now seminggu sekali aje kot? tu pun buka if nak buat banking transaction (cek xpuas tgk screen kecik BB tu)..arini buka netbook pun sbb anak penakan aku tepon td..minta tolong cari ctc no di cameron..dia nak carik apartment kat sana..nak bawa anak2 bercuti...maka buka lah netbook ni..

psl idup aku..mcm2 jadik..seriously...ada yg baik n ada yg kureng..biasa la kan..kehidupan...tak sah hidup kalo semua benda asyik molek aje..but i am happy to say that now i am HAPPY...kurang pressure...n aku dah pandai atur hidup aku ni supaya aku tak rasa jemu bila dah tak keja..best kan?..

cuti sekolah hampir smpai penghujung...kesian gak kat anak2 sbb xsempat nak gi mana2(n kesian gak kat aku ooooi) ..anyway,sabtu ni hubby ada teambuilding di jerejak resort so aku plan nak ikut sekali..at least dpt gak le tidur 1 nite kat situ..but now aku dok fikir2 camna la aku nak pi memanjakan diri di spa kat situ if xde orang nak jaga anak2? hubby mmg xavailable punya...dia kata dia hny akan ada time tido aje..time lain2 dia kena join group dia..adehhh..camna ni?..takpa yat*..fikir..fikir...ko kan sentiasa banyak idea..masa ni le nak gunakan otak ko itu yg mana sudah hampir berkarat sbb lama dah x bekerja :-)

okay lah..nak kena bersiap ni..hubby bekerja arini n aku plan nak bawa budak berdua tu berjalan kat pulau..1st destination will be tabung haji..nak pi simpan duit hasil tabungan budak berdua tu..then maybe gi rumah mertua..pastu ntah..kekekekee..ikut aje la kat mana tayar viva tu nak bawa kami anak beranak..yg penting kena balik juru b4 4.30pm..aku xmau stuck kat bridge nnt..jem time orang balik keja..i dah tak sanggup youuuuuuuu...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers