Wednesday, March 03, 2010

penat n lenguh satu badan

xleh tido....badan letih tp mata xmo lelap...nasib baik anak2 dah lama tido...so aku turun bawah,layan tenet n also glee di tv....

aku 'bekerja' non stop harini....pagi lepas hantar anak2 ke sekolah, aku trus ke mpsp perda...bayar cukai..then lepak di kapitan menunggu jusco buka...tepat 10am aku masuk dlm jusco...round2 jusco n angkut few things...tgh shopping aku dpt call dr abu dhabi...lepas tu aku trus ke courts..a day earlier aku n hubby dah survey rega aircond sekeliling seberang jaya n also perda..guess what? pemenangnya adalah courts..seriously..harga yg rendah dgn free installation for an ionizer n plasmacluster aircond..so pagi td aku gi meng'close'kan the deal...bayar n also arrange delivery together with installation for this weekend..yg penting,pasni anak2 dah xkacau bilik tido aku :-)...


wajah baru bilik anak dara...insyaallah esok wall sticker sampai(diaorang tepon aku pagi td..by right hantar petang td tp aku reschedule ke esok sbb aku gi sp)..aku beli sticker rama2 warna putih utk bilik anak dara...hopefully after tempek sticker xde le terasa kosong sgt dinding tu..


2-3hari ni,anak2 tido dgn aku..alasan panas..so hopefully pas letak aircond, diaorang akan kembali tido di bilik diaorang..

habis perda, tuju ke juru..ambik anak2...then trus ke autocity..tapau kfc for lunch...balik rumah,kemas apa yg patut,basuh baju semua n trus ke sg petani..singgah kejab di giant sp..minum petang,beli hadiah n then ke rumah anak saudara aku...sembang serba sikit, cakap serba sikit n around 6.15pm tekan minyak..kena smpai juru by 7pm..plumber dtg rumah nak setelkan masalah sinki tersumbat...inital plan hubby akan balik awai utk uruskan hal ni but then tiba2 ada probs di kilang..hubby bbm aku yg dia xleh balik awai (even now pun dia xbalik rumah lagi)....jd terpaksa la aku pecut balik ke juru...

sampai aja di rumah,plumber dah siap menunggu di depan gate ...tup tap tup tap by 8pm++ baru semua setel...adoi laaa...kena kemaskan dapur plak..badan dah letih,buat apa pun serba xjadi..luckilly anak2 xbuat perangai..bila tny psl dinner,diaorang kata dah kenyang (sbb makan di giant td rsnya)..so aku just bg diaorang minum susu n trus masuk bilik n tido

itu la citer aku utk harini..penat n lenguh satu badan aku tau :-(

2 comments:

aku said...

..wah ! skang ni x layan sms la...
layan bbm la...
bz beno life ang kan...
x keje pom bz

tp aku amat hera.n..nape kita x penah dpt kuar breakfast sesama
ade je yg x kena kan..?
tp x jugak putus asa dok call every week kan..?

nanti la...ko tuju umah aku trus la senang...hahhaha

yati abdul said...

kalo aku tuju rumah ko xnpa bgtau awai2 ko okey ke? kekekekee
nnt bila2 aku buat camtu yer..

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers