Friday, March 19, 2010

sorry morry naik lorry :-)

akhirnya..keberanian telah dtg utk aku 'mengunci' orang2 itu dari hidup aku...seriously...dah lama benda ni aku dok fikirkan mana salahnya,apa yg jadi but then, aku selalu create excuses for them...ex: maybe xboleh sbb benda tu..or maybe bcoz of that..or maybe..maybe...maybe (ye ler..can only be 'maybe' sbb tak pernah dpt kepastian..malaih wei nak jaga tepi kain orang..)...but then today bila gerodek sana,gerodek sini..ohhh..what the heck???...oh well...cukup2 la yea..kalo orang boleh buat,tak kan aku xleh buat? setiap orang ada batasannya kan kan kan?

p/s=layan aje la yea jiwa aku yg tgh kacau ni...usah ditny siapa n pasal apa..sbb kadang2 aku sendiri pun xtau...jiwa tgh kacau kan...hehehhee...mcm tak biasa :-)

1 comment:

wan said...

lock wall fb kah? its a personal choice, kalau nak privacy lock sajalah. Tak yah dipikirkan sgt.

x suka fb format baru ni less privacy, seme mak nenek dia report. Lps tu mulalah ada yg pertikaikan masuk fb aktif sana sini, tp tak tegur aku pun.. susah2.. last2 aku kunci wall aku. Sng sume tak blh tgk. Aku komen sapa, fren sapa, sume tak perlu tau.

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers