Sunday, April 18, 2010

cerita bergambar CH


Di FS...menunggu hubby keluar dari opis..kitaorang bertolak around 3.25pm dari kulim..


i'm driving...yeap..aku drive dari sg perak hingga la ke CH...hujan lebat siut masa kat highway..1st time aku drive memanjat CH..


8.10pm baru check in..actually kitaorang smpai CH around 7.15pm tp singgah di pasar malam brinchang dulu utk tapau dinner.


mendaki bukit ke BOH plantation..the only place yg kitoarang lawat..time yg lain2 just rehat n rawat di apartment aje..


lepas penat berjalan,kitaorang minum dulu di cafe diaorang..rilex2 before melawat kilang memproses teh BOH..


anak2 mmg enjoy sakan..walaupun tak jalan mana2 sgt but diaorang sentiasa ada aje aktiviti yg diaorang create sendiri..percutian kali ni jugak merupakan percutian yg pertama anak2 tido asing..disebabkan tak ramai orang, setiap orang dpt bilik sendiri..ahmad(anak saudara hubby) tido seorang diri meanwhile kakak n adik tidur berdua..yg best eventhough ada tiga bilik tido, but on the 1st nite, aku n hubby tido di ruang tamu aja..layan dvd n also "drama swasta" hasil lakonan geng pikceneri di BBM group..


dinner pd malam kedua di CH...aku just masak2 yg simple aje..ayam percik tapau dari pasar malam brinchang...ayam percik sini sedap giller..kekekeke...sepanjang 3D2N di CH, hanya 2kali tapau makanan di luar..the rest semua aku prepare and masak sendiri..


breakfast before check out...aku goreng nasi goreng n rebus telur separuh masak..makan dgn roti,kaya n also tuna...


bukti kami naik CH dgn cik viva aje..yg lelaki tu anak saudara hubby...

itu aje le kot citer percutian CH kali ni..aku tak memborong sbb naik viva aje..xde ruang nak letak barang.....save sungguh percutian kali ni...hehehehehe..

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers