Wednesday, April 28, 2010

nak carik kayu..nak carik kayu...

harini aku tak tentu arah...seriously....asyik buang masa aje..nak kata tgk tv... bukan tgk sgt pun...nak kata surt tenet...bukannya surf apa2 pun..otak asyik berkeliaran aje..jenuh akak nak tangkap dek non..yg akak sempat buat just lipat n basuh baju aje..the rest? ntah la..tak ada apa2 yg boleh diceritakan...

aku rasa harini dekat 1jam aku just dok belek travel arrangement hubby..yeap..hubby akan gi bussines trip for 10 freaking days..huhuhuuu.. PEN-SIN-HKG-ORD-DTW-ORD-NRT-SIN-PEN....4 negara dia kena atur..nnt masa hubby xde, anak sedara aku akan dtg temankan aku...dia tgh cuti now,so boleh ler dtg temankan aku di juru..nasib baik ada gak peneman...tp still tak sama ler :-(

i wanna do something today..tapi aku pun xtau nak buat apa..need to do something...need to find something to do..to distract myself...fikir yati..fikirrrrrrrrr

esok hari potensi kemas bg bahagian parlimen batu kawan..from 8am till 1pm rasanya..aku kena tggu sampai habis..sbb aku in charge bahagian jamuan VIP..dah le time makan around 12.30pm...semalam kitaorang ber'meeting' utk berbincang psl benda ni...bnyk gak le benda berbangkit(asyik bangkit aje,suruh tido diam2 xmo lak..kan..kan..kan)

satu lg,aku risau dgn adik...dia still ada few lines yg dok gagap lg..risau n kesian sebenarnya...hopefully adik x apa2 ler esok..aku xmau membebankan emma sgt...dah le kena dok hapal cerita,gaya dgn semua..pastu dgn nasyid lak...adik ni lain sikit..dia bukannya suka benda2 camni..dia suka aktiviti lasak..mcm bola ka,lawan lari ka....frankly speaking,..aku pun xtau camna dia boleh terpilih utk jd wakil tadika dia...hopefully dia ok la esok...jgn risau yer dik..if adik xtau nak kata apa,terlupa or gabra..just said THANK YOU n turun aje le pentas tu..ibu tak marah..abah pun tak marah...

dah le..aku dah start merapu..nak kena stop dah ni..nak carik benda nak buat..or maybe gi mana2..need to do something..need to find something to do..to plan..whatever laaaaaaa...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers