Friday, April 16, 2010

yeayyyy..masanya sudah tiba....

packing hampir selesai..tinggai nak sumbat few things aja dlm beg tu pastu leh masukkan dlm keta dah...plannya aku n anak2 akan bertolak around 2.45pm dari rumah, singgah di kg pertama utk ambik anak saudara hubby before proceed to kulim...aku kena gi ambik hubby di FS n then baru trus tuju CH..nmpk gaya kami akan tinggai satu keta kat parking FS..keta mana xtau lagi..kalo ikutkan hati aku nak bawa cik viva aja..senang bergerak sana sini dgn keta kecik tp mcm tak muat aje dgn semua barang2 yg aku nak angkut ni..

alhamdulillah adik n kakak dah sihat...cuma kakak still ada probs nak makan..sakit kat tekak katanya...so pagi td aku tapau bubur McD n hantar kat dia di sekolah utk makan time rehat..kesian lak bila tgk dia cuba nak telan mee goreng di kantin sekolah awai pagi td....n yg best td masa aku hantar bubur dekat kakak, dia dtg peluk aku kuat2 smbil kata " thank you ibu"...alahaiiii...tersentuh hati ibu sayang...bila tiba keadaan camni, aku bersyukur sgt2 yg aku berhenti keja..at least boleh memberi sepenuh perhatian pd anak2bila diaorang sakit...keja balik? ntah la..ada gak keinginan tp now keinginan tu dah tak tebal sgt mcm aku mula2 resign dulu... :-)

okay lah..aku nak kena gerak now..harini both kakak n adik balik at 12 sharp..dua hari diaorang ponteng sekolah n today aku rasa sunyi aja bila duduk di rumah sorang2..:-)

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers