Sunday, May 09, 2010

mak nab dah dpt bibik

yesszaaaa....mak aku dah dpt bibik....baru aje dpt petang td..sempat gak aku tgk n reling2 b4 balik juru..pendapat aku? 2 early 2 tell la..biasa le kan..yg aku tau,mak aku tak beberapa kenan sbb bibik tu dah agak berusia..mak aku nak yg muda2..sbb dia kata senang nak arah2 buat keja..yg tua2 ni susah sikit..ntah la..but aku berjaya pujuk mak nab utk cuba for 1 week...kalo tak jalan jugak, kena tukar ler...actually ni yg seken one tau after Sari balik Indon..yg 1st one pun agak berusia..but kaki melawa..pemalas giller...ada ka mak nab bangun at 5am n dia leh bangun pukui 8? mak nab sibuk memasak di dapur dia lak sibuk melawa n goyang kaki di buaian di laman rumah? Mana la mak nab tak hangin...tak sampai 1 week dah kena antar balik...tat why now mak nab agak keberatan bila tau yg tis new bibik pun dah berumur..

ntah la..kita tggu n lihat aje la...

p/s = aku sedang menghitung jam now..seriously...kejab kejab tgk jam...kejab kejab tgk jam...awat la lambat sgt ni...huhuhuhuuuu

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers