Tuesday, May 11, 2010

si dia dah balik :-)

hubby dah balik...tgh hari semalam....with lots of..lots of goodiessss....yessszaaa...yours truly adalah pemenang yg bertuah...disbbkan barang2 aku, hubby terpaksa membeli beg lain (saiz XL yer) utk mengangkut barang2 balik ke Msia..smpaikan si emma kata "mana aci barang2 ibu lagi banyak dari kita kan kakak"...tu diaa...then aku tny kat emma "emma makan dak kalo ibu masak?" ...emma jawab "makan"...haaaa...sbb tu ler abah belikan pinggan mangkuk utk ibu...supaya emma leh makan dlm pinggan2 tu...oh ya,abah jugak beli sling bag baru+wrislet+wallet utk ibu supaya ibu boleh pegang tangan kedua-dua anak ibu sewaktu melintas jalan,berjalan-jalan or bershopping..ibu dah tak payah risau psl handbag ibu....cthnya tgn mana nak pegang beg n tgn mana nak pegang anak..dah le anak ibu ada 2 orang...so semua ini utk anak2 ibu juga :-)..n body lotion + minyak2 wangi tu supaya ibu wangi sentiasa...so that anak2 ibu happy mempunyai ibu yg wangi(???? relevan ke?..hahahaaa..ntah la)...


but seriously, this time around hubby banyak membeli barang2 utk aku...maybe bcoz kali ini aku sudah pandai memesan....last round aku xde le ambik kisah sgt..so mmg bertimbun le barang2 utk anak2...n aku happy sgt2 bila semua barang2 kaca aku tiba dgn selamatnya..xde pecah ke apa..padahal hubby bukan bungkus apa pun..dia just letak kotak2 tu dlm beg n tutup..check in luggage lagi okay...xdenya handcarry ke apa...

anyway, since hubby dah berbelanja sakan kali ni (termasuk membeli his own father's day gift di S'pore), so trip next month ke Bandung telah ditukar dari shopping trip ke jalan2 cari makan n tgk negara orang trip....udah tiada ongkosnya utk bershopping di bandung...uuuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers