Wednesday, May 26, 2010

cuti peristiwa

waaaaa....aku bangun lewat arini...actually bangun awai but aku tido balik...pastu trus terbabas..sedar2 dah lewat....mmg xsempat nak kejut n siapkan budak2 utk ke sekolah...fikir2 lg,kakak baru aje habis exam..so okay la kot...dgn ni,aku memberi cuti peristiwa(terlajak tido) dekat anak2...adoi la...

semuanya salah adik (sempat lg tu nak menyalahkan orang lain)...ye ler...aku dah mandi,iron baju semua...pastu aku kejutkan adik (adik mandi dulu, then baru kakak..sbbnya? sbb adik senang bangun..kakak liat giller)..adik jawab nnt dulu la ibu...adik nak tido kejabbbbbb aje...disebabkan kepala aku pun ada sedikit pusing, so aku pun letak le kepala sebantal dgn adik(dgn niat..okay 5mins only yer pn yati)..tup2 buka mata dah terang benderang...adoi laaaaaaaa...

so apa aktiviti harini? tekak ni teringin claypot rice..letak ikan masin banyak2..huhh meleleh air liur ni..since anak2 dah ter'cuti',why not gi jusco perda aje? makan claypot rice kat food court di situ n maybe tgk Shrek?...rasanya harini sure tak ramai orang (aku a little bit phobia dgn orang2 ramai yg bersesak-sesak ni)...so if aku tiba2 aje bertukar kaler ijau, xde sapa perasan kot? kan kan kan?

okay la...kita tgk kekuatan diri ni camna...if kepala udah tidak pusing,tekak n perut udah tidak berangin,maybe kita boleh serbu jusco perda harini...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers