Monday, May 24, 2010

ntah pe pe

banyak nak citer but tak tau nak citer camna..boleh???..okay..meh kita try tulis sesimple yg boleh..

-beli barang2 utk party pack emma...utk 70 ppl...there will be small besday party celebration di school khamis ni

-boleh kata nearly 2 weeks aku asyik terperap di rumah aje..giller..seingat aku,aku hny keluar rumah utk makan,gi sekolah,gi kompleks tabung haji utk tgk nasyid anak dara n also gi taiping sekali(tu pun sbb kakak buat kenduri)..xde gi gym,xde gi jln2 di tesco ke,jusco ke or sunway carnival ke...pagi td baru aje jejak kaki di tesco extra..tu pun sbb nak beli barang2 utk party pack emma

-masak? apa ittew? dlm masa 2 weeks ni boleh kira dgn jari brp kali aku masuk dapur..kesian hubby n anak2 aku kan..

-apa yg aku buat? ntah la..tido n tgk tv aje rasanya..bermalas-malasan...to the max okay...

-now baru aku rasa boring giller bila jd SAHM ni..maybe sbb aku xbuat apa2..so after tis aku kena fikirkan something...aku rasa aku boleh jd 'gila' if berterusan gini..

-esok aku plan nak jln2 di jusco..cuci mata n maybe rabu ni bawa anak tgk wayang...so sapa nak ikut aku????

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers