Thursday, November 11, 2010

30weeks

dah 30weeks pun aku now..semalam gi check up..so far Alhamdulillah baby sihat, pembesaran on track..kira if ikut ukuran lilit kepala n badan semua, due date sama dgn EDD yg doc bg based on my last piyed..now baby dah 1.416kg..tp kedudukan baby songsang..last check up dah cun, tiba2 dia main pusing2 plak...takpa la,janji b4 due date nnt, baby pusing duduk elok2 balik la yer..aku kalo boleh,nak sgt bersalin normal..oh ya,semalam semasa doc dok pegang perut aku nak scan, tiba2 aje baby tendang tangan doc...hahahaah..tergelak besar doc n nurse time tu..masa scan semalam baby mmg active..

berat badan aku pun so far on track...so far aku naik 6kg...hopefully senang le turun nnt kan...Aminnnnnn...


gambaq ni aku ambik semalam..ignore aje la kan keadaan sekeliling...aku ambik dlm toilet Safira..gi temankan si adik yg tgh practise/raptai utk graduation day isnin depan...


ni plak time duduk...bila duduk,mai oooooi..besaq sungguh la perut ni aku rasa..bulat aje..aku ambik gambaq ni time minum petang dgn anak2 pas balik dari Safira..kitaorang singgah minum petang kat bread history dlm sunway carnival..mula2 niat nak tgk wayang but citer yg best pun start lambat..tak kosser la aku nak tunggu..so pas round2,minum n trus cargas balik...

itu aje citer aku..tgk le kalo rajin aku update lg noooo...kesian blog aku ni,semenjak dua menjak ni aku jarang update..fb pun agak kureng...now yg aku rajin just update twitter aje..besa la kan..hehehehee

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers