Monday, November 15, 2010

citer2 lama

hampir berjam-jam gak aku duduk depan netbook harini..just melayan catatan2 lama aku dlm blog ni...seronok plak membacanya..sambil baca sambil senyum...rajin sungguh aku menulis dulu2 kan..seriously...lagi best membaca dari just melayan gambar2 aje..segala benda/peristiwa yg jadik dulu2..n segala karenah tingkah laku anak2 dara aku...apa yg jadik pd Nov 2007,Jan 2009 or apa aktiviti2 aku masa keja dulu..time aku kena travel 2-3jam just utk gi keja di pulau from kg..time hubby gi US..time berpisah dgn anak2 (time aku menyewa di pauh jaya n anak2 duduk di kg)...mcm2 lagi ler..
dgn ini,aku mngambil keputusan utk aktif menulis di blog kembali...so tat i have something to refer back in the future nanti (or maybe sbg bahan bacaan for anak2 aku bila diaorang besar nnt)...InsyaAllah...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers