Friday, November 19, 2010

raya..raya..raya

-1st day raya di sg ara..rumah MIL..
-after rumah MIL,serbu rumah paktih..
-around 7pm sampai juru..mandi,solat n trus tido..letih giller..apa yg letih pun aku xtau la since aku bukan buat keja apa sgt pun..sampaikan telefon rumah berbunyi pun aku xsedar(jiran tepon nak bg daging korban)

-2nd day balik kg serdang
-b4 balik serdang singgah kejab ke kilang tuala...ada sale..menggila aku n hubby..more than 20 towels(big,medium n small) yg kitaorang angkut..quality towel dia mmg superb..hubby kata stok utk 2 tahun..hehehehee
-sampai serdang just lepak n makan aje
-around 4pm cargas balik juru as kakak aku n anak2 sedara from jitra teringin nak rasa mee ketam juru
-pas makan mee ketam,balik rumah ramai2 n lepak2
-pass maghrib,keluar ke autocity,bawa kakak n anak2 sedara layan shop-in-the park autocity...
-around 9pm,kakak n anak2 sedara cargas balik jitra meanwhile aku n famili still melekat di autocity..
-register anak2 utk kelas muzik/piano di autocity..their 1st class will start on 1t dec ni..at least anak2 ada gak aktivity utk di buat time cuti2 sekolah yg panjang ni
-subway for supper

itu aje citer aku..plan nak balik tido di kg tis coming sunday..kesian kat mak nab kesorangan..maybe for 2-3days..tgklah camna...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers