Monday, June 25, 2007

aku dan cameron

aku rasa dlm banyak2 tempat yg aku selalu pi, cameron highlands ler yg paling aku suka sekali..peaceful n betoi2 rilex bila berada di atas sana..walaupun perjalanan nak sampai ke sana agak boring n juga meletihkan (hehehee..tambahan plak utk driver..aku as co pilot pun boring gak sepanjang perjalanan nak naik ke atas tu)...tapi bila dah sampai di atas sana...huhuhuu..besttttt

ada sorang kawan aku tu...dia hairan camna aku leh suka sgt dgn cameron ni...aritu dia pi le sekali ke tempat tu..but for her that place not happening enough..hehehee..ye ler...sana mlm2 mana ada apa benda/aktiviti mcm tempat2 besar....sana tempat utk rilex...shopping pun just fruits, vege n also flowers...tu aku bgtau dekat dia...aku n laki aku dah tua...that why kami memang suka dgn cameron ni...tempat dia betoi2 peaceful...

disebabkan kegilaan aku n laki dgn cameron ni, make kami telah booked apartment 3 bilik melalui LH pada 8th Nov-11th Nov ni ( lama lagi oooi...tapi this time aje rasanya leh cuti lama sikit..laki aku bukannya senang nak ambik cuti..susah giller keja dgn co Je*** ni..n satu lagi, aku baru aje dpt bonus time tu...*wink*wink*)..4d3n..terpaksa book awai2 sbb apartment LH ni selalu full.....plan nak sambut besday kakak di sana...boleh ler masak2 semua sekali di sana...setiap kali aku gi sana, rasa mcm x puas aje..selalunya just stay for 1 nite...so time amatlah limited sekali....this time, aku nak pi shopping barang2 basah di tanah rata/brincang n then masak utk makanan harian kami...

so ada sapa2 yg nak ikut?..hehehehehee

4 comments:

Unknown said...

LH stands for what? byk kali hang tulis tapi aku tak dpt tangkap lagi hehe. awai tu booking. aku pun mcm plan nak pi cameron hujung tahun dgn family. tgk laa nnt camne

yati abdul said...

LH tu Leisure Holidays.. pi ler Hanis...kalo pi ramai2 lagi ler best..

Anonymous said...

yati...aku nak pi cameron tapi tak sure bila lagi...voucher LH aku tu tak pakai lagila...menarik gak tu..kalau gi ramai2...ajak nunu sekali ..:)))

yati abdul said...

dayu..good idea..sila ler book accomodation guna voucher LH ko tu..insyaallah nanti aku n famili sampai. rasanya kalo nak pi..kena pergi awai2 sikit...kalo dah sampai bulan Nov or Dec, sure nunu xmo...heheheheh

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers