Monday, June 18, 2007

monday morning..

seken interview on last friday berjalan dgn lancar (for my part la kan..at least aku puas hati)...patut le last time hiring manager kata aku xyah risau pasal manager dia..rupa2nya mereka berdua sekepala..motto mereka adalah Family 1st.....pastu work to live NOT live to work...huhuhu..best kan..si interviewer asyik bercerita psl dia...camna dia dulu..keja kat mana...pastu dpt offer keja kat singapore but dia tolak sbb famili...dia sayang famili dia n dia xleh berpisah dari famili...laki ni ooooi...bukan pomss...bagus sungguh....n then aku kena 3rd interview dgn Staffing Mgr....depa arrange everything in 1 day so that aku xyah dtg lagi for the 3rd time...bukan interview pun...just pi berjumpa dia dekat cubicle dia utk sembang2 (bersembang dlm BM yer..siap guna loghat utara lagi) pasal benefits co...boleh ler tahan benefits co ni.....

weekend aku lak leh dikatakan best bangattt..walaupun xdpt apartment dari LH...aku angkut famili aku check in kat Tanjung Bungah Hotel...just pay RM179nett (1 std room and 1 lagi suite+ 1 extra bed + 5 breakfast)..wakakakaa...puas hati...aku leh berhoney moon dgn laki aku since anak2 tidur dgn bibik2 n also mak aku mlm tu...n the best thing, the next morning bila kami bangun pagi..segala jenis siput,kepah n kerang terdampar di tepi pantai as the night b4 hujan lebat n angin kuat giller....meroyan mak aku jadiknya....sibuk mengutip siput2 n kepah n kerang gergasi di pantai...sampaikan aku kena pujuk utk balik.....dpt ler hasil rampasan nearly penuh 1 guni (mana mak aku dpt guni tu pun aku xtau..hehehe)...anak2 biasa ler...enjoy bermain di Kiddies Club playroom and then masa mak aku n bibik2 sibuk mengutip siput/kepah...kami anak beranak sibuk berendam di pool......semua orang happy (mak aku,bibik2, anak2 and tidak jupa laki aku *wink..wink* )...

arini bos aku xde...hahahaaaa...dia ada training kat luar...yihaaaaaaaa......

alhamdullilahhhh...

jiwa x kacau arini.... :-)

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers