Tuesday, June 26, 2007

TM what?

telefon rumah mak aku rosak..since dari last week lagi..orang luar susah nak call in (enggaged aje memanjang) n kalo dpt, bunyi bising yg amatzzzz..x dengar apa2 pun.....

on 18th June aku call called 100...report mengenai kerosakan phone kg aku ni..... on 21st June aku called 100 lagi, utk checked status...it seems ada kerosakan cable but semua bergantung pada technician depa...so last week diaorang nasihatkan aku call back this week...

tadi aku called 100 lagi...phone kg aku still rosak, xleh guna...nampak gaya masalah cable x selesai lagi...n now ditambah lak dgn xde bahan & masalah technician...adusssss...apasal teruk sgt ni? tensen aku..tensen...aku dinasihatkan bawa latest bil phone kg aku ke TM center so that diaorang boleh kurangkan bil by removing the monthly charges......ye ler..aku x beberapa nak kisah sgt pasal bil tu (kisah ler juga...duit woooi) but the most important thing...AKU XLEH DENGAR SUARA ANAK2 AKU...aku rindu laaaa kat anak2 aku....n if anything happen, camna mak aku nak contact aku?

waaaaa...jiwa kacau..jiwa kacau....

now aku kasi another week utk diaorang settle masalah phone kg aku....by next monday kalo xde improvement ke apa..bersedia utk terima surat cinta yg panjang lebar dari aku.....

aku geram.

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers