Wednesday, June 20, 2007

cerita hari ini..

huhuhuu..arini aku lunch makan luar lagi..makan kat gerai di bayan baru...aku ambik nasi,telur rebus masak cabai, sotong ,sayur n rendang daging.... just kena bayar RM2.90....pastu air lak member aku blanja...alhamdullilah......

semalam aku sampai kg time marghrib..bila sampai aje depan pintu, dgr azan marghrib...bagi aje salam, terkecoh-kecoh anak2 aku cuba buka pintu (mak aku kunci pintu)...hehehee...rindunyaaa anak2 aku.....kakak yg paling happy bila dpt choco Barbie tu...adik pun tumpang sekaki (adik xfaham lagi Barbie..yg dia tau Anee(Barnie) aje....habis 6 kotak kecik dekat depa berdua aje...nasib baik sempat aku suruh bibik sembunyikan yg lain...dah tu kakak siap ada hati nak bawa pergi school arini....

pagi ni aku keluar lewat dari kg as laki aku ada training lagi kat usm..around 6.20am baru keluar dari rumah mak aku...n seperti biasa, aku tidur aje atas keta..sedar2 aje dah sampai tmn tok saadon utk breakfast..pekena bihun sup seri buana satu mangkuk and teh o suam secawan..bruppp..kenyanggg....mcm mana la nak kurus..asyik makan aje kerja aku....

emmmm...

lantak ler..asalkan hati senang kan? kan? kan?

*kes nak sedapkan hati sendiri ler ni..heheheee*

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers