Tuesday, June 19, 2007

Choco Barbie...

Baru balik dari lunch di luar...makan kat food court Giant dgn member2 lunch aku..sempat gak aku membeli susu n diapers utk anak2 kat kg...n guess what..aku jumpa choco snack with chocolate cream yg ada gambar Barbie...heheheee...confirm anak dara aku suka ni...rembat satu bungkus besar...cunnnnnn....



laki aku training di USM arini, so leh cabut awai...since leh cabut awai, better balik kg kan......boleh menjenguk anak2 dara aku di kg...rindu sungguh dekat depa berdua....dah call mak aku tadi..bgtau akan balik arini n makan dinner di rumah...selalunya aku just balik kg on wednesday n friday aje...n friday tu selalu lewat giller ler sampai kg sbb laki aku akan singgah main futsal dulu..either di bukit jambul or kulim....

okes..nak sambung keja sikit...kang aku lak yg xleh balik on time...

4 comments:

Unknown said...

kalo aku ada anak poms, konfem rembat gak menatang tu. selamat balik kampung!

wan said...

hanis, rembat utk diri sendiri dan maktok apa salahnya kakaka..

yati aku doakan hang dpt keje ittew.. aminn...

rina said...

kompem tak sampai sejam abis licin tu cekelat tu di'belasah' tu oleh anak2 dara mu yati...

yati abdul said...

hahahaaa...dlm masa 15mins dah habis 6 kotak kecik tu..jenuh aku suruh bibik sorokkan yg balance..kang makin bertambah bulat dua2 anak dara aku tu...

wan..aku ni tgh seksa menanti..huhuu...xtau ler ada rezeki ke tak...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers